گروه حوادث: پلیس در تعقیب مردی است که متهم است بعد از قتل یک کارگر در خانه‌اش، جسد او را در خانه رها کرده و به همراه اعضای خانواده‌اش پا به فرار گذاشته است.

راز این جنایت ظهر 21 بهمن امسال فاش شد؛ وقتی ماموران کلانتری 132 نبرد از طریق تماس تلفنی مرد جوانی در جریان درگیری مرگباری در جنوب شرق تهران قرار گرفتند.

به‌دنبال این تماس، گروهی از ماموران به سرعت عازم محل حادثه که آپارتمانی 3 طبقه در خیابان خاوران بود، شده و در آنجا با جسد بی‌جان مردی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

یکی از ساکنان آپارتمان که ماجرا را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات اولیه گفت: دقایقی قبل با شنیدن صدای درگیری 2 مرد که از طبقه سوم به گوش می‌رسید از خانه خارج شدم. در همان لحظه همسایه طبقه سوم را دیدم که همراه همسرش با عجله در حال خارج شدن از آپارتمان بودند.

من که به ماجرا مشکوک شده بودم خودم را به طبقه سوم رساندم و در آنجا با جسد مرد جوانی که روی زمین افتاده بود، روبه‌رو شدم.  بعد از اظهارات این مرد، مأموران در تحقیقات دریافتندکه مقتول کارگر 25‌ساله‌ای به نام جواد است که بر اثر اصابت 2 ضربه چاقو به بدنش به قتل رسیده است.

آنها که احتمال می‌دادند این جنایت از سوی همان همسایه طبقه سوم صورت گرفته، جست‌وجو برای دستگیری او را آغاز کردند اما این مرد بعد از این حادثه به مدرسه فرزندانش رفته و همراه آنها و همسرش متواری شده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ- با اعلام این خبر گفت: از آنجا که تاکنون ردی از متهم به دست نیامده، بازپرس پرونده با صدور دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم از کسانی که از مخفیگاه این مرد اطلاع دارند خواسته است ماجرا را به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران یا اداره دهم پلیس آگاهی اطلاع دهند.

کد خبر 75694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز